Muurkrant 2024

Richting de afsluiting van het project “Let’s Play Together!” hoort aanvullende informatie bij dit artikel: broer en zus. Het bevat mijn favoriete raadsels van Victoria. Wie zal het kunnen oplossen? Meer leren!

СКАЧАТЬ ГАЗЕТУ

“Samen spelen” groep 2A

Op 25 februari leerden ouders uit groep 2A de kinderen een interessant spel “Uno” (“Honderd en Eén”) spelen. Bjorn heeft gewonnen.

Project “Levende Klassiekers” op onze school

Op 2 maart organiseerde onze school de wedstrijd “Levende Klassiekers” – een wedstrijd voor jonge lezers van poëzie en proza ​​in het Russisch.

40 kinderen van onze school, in de leeftijd van 4 tot 16 jaar oud, streden met elkaar op het gebied van het vermogen om te werken met een poëtisch werk, met een emotionele component, met de karakters van de helden van de teksten die ze kozen.

En de voorzitter van onze jury, Tatyana Lubenskaya (Honored Artist of Russia, directeur van het Most Theater, Stuttgart) gaf leuke workshops over podiumkunst aan de kinderen.

Alle deelnemers ontvingen diploma’s en cadeaus!

De winnaars van dit jaar zijn onder meer:

In de leeftijdsgroep 4-6:

In de categorie “Individuele prestaties” – Alexander Efimov.

In de leeftijdsgroep 7-9:

In de categorie “Individuele Prestaties” werd de eerste plaats gedeeld door: Margo Mintsikovsky, Varvara Vorona en Georgy Znamensky.
In de categorie “Samen lezen”: Victoria Pleskunova met Georgy Znamensky.
In de categorie “Lezen met mama”: Martina Maksimova met haar moeder Victoria Maksimova.

In de leeftijdsgroep 10 jaar en ouder:

De eerste plaats werd gedeeld door: Zoe Brekelmans en Timofey Koenhof.
In de categorie ‘Samen lezen’: Victor van Meer met zijn zus Vera.

Nogmaals hartelijk dank aan alle deelnemers!

Groep 9 bezoekt Amsterdam

Op 3 maart gingen de leerlingen van groep 9 op excursie naar Amsterdam. Eerst bezochten onze leerlingen onder begeleiding van een geweldige gids Svetlana Mozhaeva het Rijksmuseum, waar ze veel interessante dingen leerden over het werk van Nederlandse kunstenaars uit de Gouden Eeuw. Nu weten we welk schilderij van het Rijksmuseum bij brand als eerste wordt geëvacueerd, welke verf destijds het duurst was en wat de verschillende voorwerpen op de stillevens uit die tijd symboliseren.

Op de terugweg liepen we in een vrolijk groepje door het centrum van Amsterdam en aten we onderweg naar het station pannenkoeken in een klein restaurantje. We zouden willen dat we vaker op deze manier tijd samen konden doorbrengen!